Nyheder fra Kolding

21 °
Let overskyet
Alarm112
Sport

Se alle nyheder

Seneste annoncer fra Kolding og omegn

Til salg:
Citroën C3 1,5 BlueHDi 100 Supreme
Her får du en super lækker og velkørende hatchback, her i den sporty udgave med 100HK og en emminent brændsstofsøkonomi på 33,3 KM/L. Dette er bilen til dig der gerne vil have lidt mere bil end andre microbiler. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Vores kunder har talt - vi gør det Fremragende på Trustpilot ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Særligt nævneværdigt udstyr : - Fartpilot - Navigation via Apple carplay - Aut. klima - Multifunktionsrat - Aut. lys - Vejbaneassistent Yderligere udstyr : - Tågelygter - El-ruder / foran - Højdejusterbart førersæde - Fjernbetjent centrallås - Infocenter - Dæktrykssensor - Isofix - Tågelygter - Meget mere... Velkommen hos Aunsbjerg 🗓 Vi holder åbent alle ugens 7 dage 🔌 Du kan trygt handle elbil/plugin hybridbil hos Aunsbjerg – vi har allerede solgt mere end 750 biler med ledning og har altid mere end 250 forskellige el- og plugin hybridbiler på lager ✔️ Alle vores biler kan online reserveres i 48 timer, og finansieres til fordelagtige rentesatser og både med 0 kr. i udbetaling eller Fast rente. Tilmed kan rigtig mange af vores biler tilbydes på både privat- og erhvervsleasing, samt som varebiler. Kontakt os for beregninger. 🔧 Gør som over 6.000 andre, og få en attraktiv servicepakke til bilen, der matcher dine ønsker og behov. 🚘 Vi tager naturligvis din nuværende bil i bytte. 📞 Ring - send en mail eller chat med os på www.aunsbjerg.com 💬
Aunsbjerg Kolding A/S
Indrykket 16. maj på Bilhandel
Job tilbydes:
Fysio- eller Ergoterapeut til Arbejdsmarkedsområdet - Handicapkompenserende Ordninger
Afdeling for Virksomhedsservice og Tilbud søger 1 ny kollega, der tror på at der er et arbejdsliv til alle, og som kan se sig selv i opgaver, der er målrettet mod at understøtte den enkelte borger for at fastholde eller opnå beskæftigelse. Der er tale om 1 fast stilling på 37 timer. Arbejdssted: Social- og Arbejdsmarkedsforvaltningen, Jobcenter Kolding, afd. Virksomhedsservice og Tilbud, Dieselvej 6, 6000 Kolding Ansættelsestidspunkt: 1. juli 2024 eller hurtigst muligt derefter Hvorfor skal du arbejde hos os: Vi kan tilbyde et job i en organisation, hvor hverdagen er udfordrende og dynamisk. Et job, hvor der er et tæt samspil mellem engagerede kollegaer. Et job, hvor rammerne er frie og miljøet kreativt og hvor der kontinuerligt er fokus på borgerens centrum, den gode virksomhedsservicering og at sikre borgerens fortsatte tilknytning til arbejdsmarkedet. Du får en dagligdag med variation, ansvar og indflydelse. Vi har fleksibel fredag med hjemme arbejde og tid til fordybelse, og fra 1. august 2024 har du mulighed for at vælge en 4-dages arbejdsuge. Dine opgaver: Du bliver en del af Jobcenter Koldings tilbudsdel, der alle har deres daglige base på adressen, og hvor du sammen med dine kollegaer også har funktioner uden for huset, på arbejdspladser/virksomheder, samt deltagelse i møder med diverse samarbejdspartnere. Opgaverne kan både være rekvireret fra en anden kollega i jobcenteret, men kan ligeså vel komme fra virksomhederne i kommunen, der henvender sig direkte til jobcenteret og anmoder om vejledning og rådgivning.  Opgaverne som ergoterapeut/fysioterapeut omfatter: Vurdering af behovet for personlig assistance-ordning, bevilling af nye ordninger og opfølgning på eksisterende. Afholde møder på virksomheder, med henblik på at vejlede borgere i arbejde eller praktik i forhold til ergonomi, og optimal arbejdspladsindretning. Yderligere skal du vurdere behovet for arbejdsredskaber og hjælpemidler, og sagsbehandle ud fra den gældende lovgivning på området.  Udarbejdelse af skriftlig dokumentation både i forhold til Personlig Assistance, Arbejdspladsvurdering, vurderinger til fastholdelsesfleksjob, vejlede om isbryderordning og fortrinsret, samt behandling af ansøgninger om arbejdsredskaber/hjælpemidler. Indgå i tæt samarbejde med sagsbehandlere, jobkonsulenter, samt virksomheder og andre relevante samarbejdspartnere. Hvem er du: Er uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut, og er godt fagligt funderet. Har lyst til at indgå i et team, hvor udvikling og høj faglighed er i fokus Har et godt overblik, og selvstændigt kan planlægge og strukturere dine arbejdsopgaver Har interesse for kombinationen af beskæftigelsesfaglighed og sundhedsfaglighed Har forståelse for sammenhæng mellem krop, tanker, følelser og handling Kan vurdere, om borgerne har behov for eventuelle parallelindsatser og italesætte dette. Er god til at formulere dig i skrift og tale Kan have mange bolde i luften og overholde mange og sommetider korte deadlines Er stabil og ansvarsfuld, og trives i en foranderlig hverdag og organisation, hvor opgaver kan ændre sig i takt med udviklingen på beskæftigelsesområdet. Har humor, et positivt livs- og menneskesyn, samt gode samarbejdsevner. Du har lyst og evne til at arbejde proaktivt, tværfagligt, herunder også rummer at være åben og med en konstruktiv tilgang til andres fagligheder. Har lyst til at indgå i et team, hvor tæt samarbejde og sparring er en vigtig del af hverdagen. Erfaring fra arbejdsmarkedsområdet er en fordel, men ikke et krav. Kendskab til Fasit er også en fordel, men ikke et krav. Du evner at arbejde på et område med mange interessenter, hvor der kontinuerligt er fokus på at bringe borgeren ud i, eller tilbage i beskæftigelse. Målgruppen som du skal arbejde med omfatter Kontanthjælp- og sygedagpengemodtagere, jobafklaringsforløb, ressourceforløb, fastholdelse i ordinært arbejde og borger i fleksjob eller på ledighedsydelse. Hvad kan vi tilbyde: En spændende og alsidig stilling, med både en "udfører-del" og en administrativ del, hvor sagen dokumenteres og sagsbehandles. Hos os er to dage aldrig ens. At blive en del af et opgavefællesskab med andre fysio- og ergoterapeuter, der ud over at være fagligt meget dygtige, også er et team med mange fagligheder, der benytter sig af hinandens spidskompetencer, finder fælles løsninger og bakker hinanden op. Vi har desuden flekstid og fleksible arbejdsforhold, mulighed for 4-dages arbejdsuge, kageordning, frugtordning, sundhedsordning, gratis kaffe & the og mange flere ting der bare gør det lidt sjovere at arbejde hos os. Et job, hvor rammerne er frie, miljøet kreativt, og hvor der kontinuerligt er fokus på høj faglighed, engagement, godt kollegialt sammenhold og et godt arbejdsklima, hvor både ledelsen og medarbejderne brænder for deres arbejde. Du vil blive en del af en stor afdeling, hvor humor vægtes højt, og hvor der hele tiden er fokus på, at det skal være sjovt at gå på arbejde, og hvor vi fejrer vores succeser sammen, og hvor vi har fokus på, at der er en god balance mellem privatliv og arbejdsliv. Løn: Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter principperne om lokal løndannelse. Hvis du vil vide mere:          Faglig koordinator: Camilla Frost Klapija, tlf.: 7979 2487 Afdelingsleder: Britt Wendelboe Hansen, tlf.: 7979 4771     Ansøgningsfrist:  3. juni 2024 Ansættelsessamtaler afholdes torsdag d. 13. juni 2024 Ansøgningen sendes elektronisk via knappen "Send ansøgning" under stillingsannoncen Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det. Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=7b89235e)
Kolding Kommune - Social- og Arbejdsmarkedsforvaltningen SAF
Indrykket 17. maj på JobNet
Indryk gratis dine annoncer på Bilhandel.dk, Retro-app.dk, Ridr.dk og Handyhand.dk

Sponsoreret