Nyheder fra Kolding

15 °
Klar himmel
Alarm112
Sport

Se alle nyheder

Seneste annoncer fra Kolding og omegn

Job tilbydes:
Udvikler til AVEVA System Platform
Jobbeskrivelse Har du praktisk erfaring i AVEVA System Platform? Vil du arbejde med spændende og varierende projekter? Og kunne du tænke dig at blive del af et dygtigt tværfagligt team, hvor humøret og ambitionerne er tårnhøje? Så passer du perfekt ind i vores Food Digitalization team! Vi søger en udvikler med en stærk faglighed indenfor design og programmering til vores forretningsenhed Food. Vi er i Food specialister i processer, automation af systemer og løsninger til fødevarer, drikkevarer og fødevareingredienser. Vi leverer turnkey-projekter og tjenester, der hjælper vores kunder med at øge produktiviteten, forbedre produktkvaliteten og reducere produktionsomkostningerne. Om jobbet Vi arbejder i Food Digitalization dedikeret med automation til nogle af de største fødevareproducenter. Vi søger både kollegaer til vores Aarhus og Kolding kontor. Du kommer til at indgå i et professionelt fagmiljø, hvor der er fokus på vidensdeling og det gode samarbejde. Din dagligdag bliver præget af gode kollegaer, faglige udfordringer og stor medbestemmelse. I din hverdag kommer du bl.a. til at arbejde med at: udføre design, programmering og konfigurering i AVEVA System Platform (tidligere Wonderware) og MS-SQL udarbejde koder i både store og små miljøer - ofte efter en kundes eller egne standarder sikre kvalificering og idriftsættelse af automationsprojekter bistå med kundekontakt, og derved medvirke til at formidle faglig viden både eksternt til kunder og internt til kollegaer bidrage med dit kendskab til området qua din baggrund som ingeniør eller tekniker (automation, maskinmester mm.) medvirke til samarbejde og vidensdeling på tværs af fagområder, eksempelvis ved at være en dygtig formidler af faglig viden. Kvalifikationer Vi forestiller os at du vil passe godt ind i jobbet, hvis du: har praktisk erfaring i AVEVA System Platform (tidligere Wonderware) har forståelse for IT og netværk har en IT-baggrund har kendskab til objektorienteret design og programmering forståelse og interesse for hvordan projekterne fungerer i den fysiske verden. Som person har du også et stort ”gå på mod” og tager ejerskab over de opgaver, som du er en del af. Arbejdet kræver at du trives med stor selvstændighed samtidig med, at du har gode evner til at samarbejde og indgå i projektteams. Vi leder efter en kollega der er lærevillig og trives med at tage ansvar i en organisation, der er kendetegnet ved entreprenør mindset og fleksibilitet. Yderligere oplysninger Om AFRY AFRY er en international ingeniør-, design- og rådgivningsvirksomhed med 19.000 dedikerede eksperter inden for infrastruktur, industri, energi og digitalisering. I Danmark er vi omkring 850 kolleger, der arbejder med byggeri, transport, procesindustri, pharmaindustri, automation, energi, arkitektur, akustik og lysdesign. Vi er et af Nordens største ingeniørhuse og sætter rammerne for en god arbejdsplads, hvor der er tid til at udvikle din faglighed gennem projekter fra A-Z. Vi samarbejder på tværs af fag og landegrænser, og giver dig rig mulighed for at accelerere din karriere. Sparring, feedback og teamwork er nøgleord i vores daglige arbejde, hvor digitalisering og bæredygtighed er strategiske pejlemærker. Vi efterstræber en venlig og rummelig kultur med respekt for hinanden. Vi arbejder bevidst med inklusion og diversitet – hos os kan du være dig selv. Og så er vi vilde med fleksibilitet, for der skal være tid til alt det, der giver værdi. Ikke kun på kontoret, men også derhjemme hos familien og vennerne.  Af andre goder kan vi nævne: afvekslende og varierede opgaver og projekter for store og velkendte private og offentlige kunder interne udviklingsmuligheder i et af landets førende ingeniørvirksomheder et stort tværfagligt netværk af kompetente kolleger at sparre med en god pensionsordning, en tryg sundhedsforsikring samt massageordning familievenlige og fleksible vilkår en sund kantineordning aktive personaleforeninger og sociale arrangementer. Interesseret? Vi har kun behov for dit CV, men for at kunne beskytte dine persondata, kan du ikke sende det direkte på mail til os. I stedet skal du bruge linket nedenfor, som også sikrer, at dit CV havner det rigtige sted og bliver behandlet fortroligt. Deadline for at indsende dit CV til os er d. 12 juni. Jeg har spørgsmål til stillingen… Så ring eller skriv til vores Group manager Anne Jakobsen på telefon +45 20 43 50 59 eller anne.jakobsen@afry.com At AFRY, we engineer change in everything we do. Change happens when brave ideas come together. When we collaborate, innovate technology, and embrace challenging points of view. That’s how we're making future. We are actively looking for qualified candidates to join our inclusive and diverse teams across the globe. Join us in accelerating the transition towards a sustainable future.
AFRY Denmark A/S
Indrykket 20. maj på JobNet
Til salg:
BMW i3s Charged Plus
Er du på udkig efter en miljøvenlig og moderne elbil, så tjek denne BMW i3 S ud. Indregistreret i 2021 og med kun 45570 km på bagen, får du her en bil der både er stilfuld og praktisk. Bilen er udstyret med en række lækre features såsom adaptiv fartpilot. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Vores kunder har talt - vi gør det Fremragende på Trustpilot ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ WLTP: 300 km AC ladning: 3 faser op til 11 kw DC ladning: 50 kw Batteristørrelse: 42 Kwh Særligt nævneværdigt udstyr: - Adaptiv fartpilot - 20''originale alufælge - Key-less start & åben - Justerbart multifunktions læderrat - Digital instrumentering - Fuld LED kørelys - Automatisk nødbremsesystem - DAB+ & FM radio - Navigation - Parkeringssensor i bag - ConnectedDrive - Sædevarme - Skiltegenkendelse Yderligere udstyr: - Kopholder - Armlæn - Elruder for - Klimaanlæg - Fjernbetjent centrallås - El-sammenklaplige sidespejle - El-håndbremse - Kørecomputer - Regnsensor - USB stik - Bluetooth for telefoni og Audiostreaming Velkommen hos Aunsbjerg 🗓 Vi holder åbent alle ugens 7 dage 🔌 Du kan trygt handle elbil/plugin hybridbil hos Aunsbjerg – vi har allerede solgt mere end 750 biler med ledning og har altid mere end 250 forskellige el- og plugin hybridbiler på lager ✔️ Alle vores biler kan online reserveres i 48 timer, og finansieres til fordelagtige rentesatser og både med 0 kr. i udbetaling eller Fast rente. Tilmed kan rigtig mange af vores biler tilbydes på både privat- og erhvervsleasing, samt som varebiler. Kontakt os for beregninger. 🔧 Gør som over 6.000 andre, og få en attraktiv servicepakke til bilen, der matcher dine ønsker og behov. 🚘 Vi tager naturligvis din nuværende bil i bytte. 📞 Ring - send en mail eller chat med os på www.aunsbjerg.com 💬
Aunsbjerg Kolding A/S
Indrykket 17. maj på Bilhandel
Job tilbydes:
Sygehus Lillebælt søger 1 elev til Økonomi- og Planlægningsafdelingen
Vil du gerne have en elevplads, hvor det faglige niveau er højt, hvor der er plads til individualisme og hvor du vil komme til at arbejde med opgaver, både store og små, som helt sikkert vil udfordre dig? Hvis ja, så er det måske netop dig, vi mangler som administrationselev pr. 1. august 2024. Hvem er vi? Sygehus Lillebælt består af sygehusene i Kolding, Vejle og Middelfart. Vores vision er at være Patienternes Sygehus. Det kan vi kun, hvis vi arbejder sammen og har de bedste medarbejdere, som i alle funktioner arbejder for at sætte patienten først. Økonomi- og Planlægningsafdelingen servicerer alle 3 sygehuse, men sidder samlet på Kolding Sygehus. Vi er 34 dygtige og gode kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen. Økonomiafdelingen er inddelt i 6 teams; Kreditor, Finans, Økonomi/Forskning, UCP, Indkøb og Rejseservice Hvad kan vi tilbyde? Et spændende og udfordrende job, hvor ikke 2 dage er ens. Som elev i Økonomiafdelingen vil du primært være tilknyttet Indkøb- og Økonomi/Forskningsteamet. Din uddannelse hos os vil bestå af nogle faste arbejdsopgaver, f.eks. håndtering af ind- og udgående fakturaer, betalinger til udlandet, postfordeling, bestilling af varer til vores depot, indkøb af varer og tjenesteydelser mm. Derudover vil du få kendskab til forskellige kontroller, afstemning, forskningskonti, samt andre opgaver afhængig af dine interesser og faglige formåen. Hvad forventer vi af dig? At du er ansvarsfuld, udviser engagement og altid er nysgerrig på at tilegne dig ny viden. Da du vil få stor kontakt til leverandører, kollegaer og samarbejdspartenere, er det vigtigt, at du er serviceminded, venlig og en god teamplayer. Derudover forventer vi, at du kan arbejde selvstændigt, struktureret, og at du følger opgaverne til dørs. Vi forventer at du opfylder overgangskravene. En gennemført EUX eller HHX på en handelsskole giver adgang uden at skulle suppleres. Har du en studentereksamen (hf, stx, htx) skal denne være suppleret med en EUD-student med fagretningen kontor. Hvis du var/er over 25 år, da du gennemførte eud-s eller eux, så skal du medsende din realkompetencevurdering, som erhvervsskolen har foretaget for dig. Er du hhx elev og er over 25 år på starttidspunktet af elevtiden, skal du også have gennemført en realkompetencevurdering. Et hg grundforløb (hg2, hgv, hgs), hvor der øverst på beviset står kontor med speciale Økonomi er ogsåadgangsgivende Ansættelse og aflønning sker efter overenskomst mellem Danske Regioner og HK/Kommunal. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen? Er du velkommen til at kontakte Teamleder Helle Lyager, mail Helle.Lyager@rsyd.dk Ansøgningsfristen er den 5. juni 2024, og vi forventer at afholde samtaler i uge 24. Vi modtager kun ansøgninger via dette elektroniske link
Sygehus Lillebælt Kolding Sygehus
Indrykket 17. maj på JobNet
Indryk gratis dine annoncer på Bilhandel.dk, Retro-app.dk, Ridr.dk og Handyhand.dk

Sponsoreret